oh ya...aku lupa...yang kau itu sempurna...

salahkah aku
untuk jatuh hati?
salahkah aku
untuk bercinta?

aku tahu aku tak sempurna,
macam kau...
kau sempurna bukan?

tapi perlukah untuk mengejek?
perlukah untuk mengekek?

sukanya kau...
bilanya bahankan orang....

sukanya kau bila gelakkan orang....
ya aku tahu...
kau sempurna bukan?

aku tak pernah usik kau...
aku tak pernah kacau kau...

kenapa perlu kau rosakkan dunia aku...
kenapa perlu kau sibukkan diri dalam dunia aku
kenapa perlu kau yang memerintah dunia aku

oh ya aku lupa....
kau tu sempurna bukan?

1 comment:

  1. "kenapa perlu kau rosakkan dunia aku...
    kenapa perlu kau sibukkan diri dalam dunia aku
    kenapa perlu kau yang memerintah dunia aku"

    sememangnya "kau" ini akan hadir dalam diri setiap orang..

    sangat menjengkelkan bukan?

    ReplyDelete